Meningen?

Jag vet egentligen inte vad tanken med det här är. Måste komma på det innan jag börjar sprida adressen.  Att skriva av mig, att visa bilder, visst. Men kanske även att få mer plats än tex Twitter och Facebook ger, samt att ha ett utrymme dit folk måste anstränga sig för att hamna, istället för att jag ska trycka upp det i ansiktet på dom.

Vad jag inte vill är att det här ska bli en ”och-sen-gjorde-jag-det-här-och-det-där-och-träffade-dom-blogg”. Nej tack. Hellre då lite vardagsbetraktelser och små historier som får folk på bra humör. Kanske några fina bilder och så… tja, mitt liv helt enkelt.

Vi får väl se. I dag bjuder på inomhusdataarbete trots strålande sol och 26-gradig värme. Hur kul är det att berätta om?

Men jag hann iaf med go’lunch med go’vännerna före jobbet. (Eller innan?)

En reaktion på ”Meningen?

Kommentera

