Äta bör man – men måste man visa det?

Många gör det. Jag med. Och jag vet egentligen inte varför. För att minnas? För att skryta? Eller bara för att ha något att Instagramma? Jag har dock blivit sååå mycket bättre på sistone, mest bara för att jag vet hur ointressant det är för alla icke inblandade. Men visst, jag erkänner, det har hänt. Därför presenterar jag stolt: Ett urval ur MissRut’s instagrammade matbilder. #instafood så det står härliga till.

mat4 mat9 mat8 mat6 mat3 mat7 mat5 mat2 mat1

En reaktion på ”Äta bör man – men måste man visa det?

  1. Ping: Bristande Instagramdisciplin | Hannas historia

Kommentera

