Folkrace

Som framgår här har jag ett visst intresse för motorsport. De senaste åren har min frekvens på folkracebanan minskat rejält, men jag tycker fortfarande det är väldigt kul att kika på och när syrran och Carl var hemma passade vi därför på att besöka Klutmarksbanan och få en motorsportdos. Så här såg det ut då.

DSC_0141

Ibland går det inte som man tänkt sig…

Ibland går det inte som man tänkt sig…

DSC_0150 DSC_0156

DSC_0175

Den blå-vit-gula volvo kombin kördes av Junior och Länsman, alltså mina gamla teammedlemmar.

Den blå-vit-gula volvo kombin kördes av Junior och Länsman, alltså mina gamla teammedlemmar.

DSC_0191 DSC_0205 DSC_0218 DSC_0225 IMG_8824 IMG_8827 DSC_0133 DSC_0141

IMG_8833

En reaktion på ”Folkrace

  1. Ping: 2014 – mot framtiden | Hannas historia

Kommentera

