Film i det fria

P1000108Det här är Åsas torp. Hon köpte det i början av sommaren, men trots det har jag aldrig hälsat på där. Förrän i lördags. För när det vankas Ladgårdsväggbio är det klart att man inte tackar nej!

Fantastisk och passande ställning för projektorn.

Fantastisk och passande ställning för projektorn.

P1000104Kvällen inleddes (på mitt initiativ, men jag är ju inte den som skryter!) med grillning. 

P1000119 P1000145 P1000154 P1000158 P1000209IMG_0089

Till saken hör att jag i samband med detta ville testa min nya kamera inför vår nästa utlandsresa, så jag övade och lekte lite. Och vissa var mer villiga än andra på att spexa till det.

Jonas Åsa

Jag testade även lite mörkerfotografering. Med blandade resultat.

Nöjd över hållningen, Eli? ;)

Nöjd över hållningen, Eli? ;)

P1000218P1000198

När det så äntligen blivit tillräckligt mörkt var det dags att klä på sig varma kläder, plocka fram filtar och godis och bänka sig framför kvällens höjdpunkt.

Vad jag drack? Popcorn-te. Kändes väldigt passande men var inte så jättegott. Tyvärr.

Vad jag drack? Popcorn-te. Kändes väldigt passande men var inte så jättegott. Tyvärr.

IMG_0096P1000228 P1000231

Vad vi såg? Kändes som en bagatell i sammanhanget eftersom inramningen var så himla mysig. Men kvällens visning var iaf ”Gone baby gone”. Tre popcorn. Fast upplevelsen i sig får fem.

3 reaktioner på ”Film i det fria

  1. Ping: 2014 – mot framtiden | Hannas historia

  2. Ping: Frusen | Hannas historia

  3. Ping: Innebiopremiär | Hannas historia

Kommentera

