Inställda planer

Jag tycker om att planera, organisera, boka in saker i kalendern och stryka saker på att göra-listor. Jag tycker om att veta vad jag ska göra.

Jag tycker inte om att måsta ställa in planer för att kroppen säger ifrån. Jag tycker inte om när aktiviteter i kalendern passerat och jag inte har deltagit i dem. Därför har jag känt mig ungefär såhär idag.egon

Men, det är fortfarande inte synd om mig.

En reaktion på ”Inställda planer

  1. Ping: 2014 – mot framtiden | Hannas historia

Kommentera

