Hur gick det då?

En av de saker jag fått lära mig på min praktikplats är att det är viktigt med uppföljningar. Hur gick det? Har målet uppfyllts? Varför? Varför inte? Så det är väl lika bra att göra det även här. Ett av mina mål i år hade med löpning att göra. Eller mer specifikt med Broarna Runt att göra. Målet var att springa/lufsa alla sju gångerna, precis som jag gjorde förra året när jag var otroligt målmedveten. Så blev det inte. Livet kom emellan. Eller praktiken. Och en viss krasslighet. Men tre har jag iaf lyckats springa. Tiderna är inte fantastiska

34.51
33.43
34.06

men jag är ändå väldigt nöjd. Och lustigt nog är jag mest nöjd med den sista gången, i tisdags. Då var jag inte riktigt i form och hade dessutom ingen draghjälp. Anton hade lite för fullt upp, och jag startade inte heller tillsammans med startfältet vilket kan hjälpa. Och ändå klarade jag mig hyfsat. Dessutom vann jag en av utlottningspriserna, så nästa år kanske jag kan nå målet och springa under en halvtimme? Vem vet.

lopning

Ny bok och nya skor.

Jag har dessutom unnat mig nya löparskor. Mina förra hade jag använt i tre säsonger och det började gå hål på dem, så det kändes som att det var dags för en uppdatering. De här är utan konkurrens de skönaste löparskor jag någonsin ägt. De är väldigt dämpade runt om, inte bara i sulan. Bra för mig och mina knöliga fötter. De är faktiskt så sköna att det känns som att springa på moln. Och gå på solsken. Ibland måste man få unna sig.

2 reaktioner på ”Hur gick det då?

  1. Ping: Ännu en sammanfattning | Hannas historia

  2. Ping: Hur det gick med målen – och nya | Hannas historia

Kommentera

