Första efter sommaren

Det var egentligen inte min tur att ha juntan, men jag tjuvade mig före i kön för att få bjuda in tjejerna (och Sebastian) till kammaren. Det är ju så mysigt att ta dit folk, men tyvärr är det ju en gnutta säsongsbetonat. Sen flyttades hela grejen också fram en dryg vecka eftersom jag var lite ynklig. Men när det väl var dags fick vi en fantastiskt fin kväll i kammaren.

DSC_4395

Det var samma kväll som den sista utegympan. Tyvärr blev det bara en gång för mig, nästa år får jag försöka ta mig iväg oftare, det är ju så trevligt.

DSC_4397

Vi var rätt ensamma i Bonnstan den här kvällen, men det är kul att se hur många som går och cyklar förbi. Kul att det är en aktiv del av stan.

DSC_4402

Som vanligt fanns det fika i överflöd.

DSC_4404

Och det här var – faktiskt – första gången ingen av oss pysslade/sydde/virkade nånting. Jag har inte hunnit börja med nåt nytt och de andra hade andra ursäkter.

DSC_4406

Men himla trevligt hade vi!

DSC_4408

Efter någon timme blev det både svalt och mörkt, så både öppenspisen och stormlyktan kom väl till pass.

DSC_4411

Sebastian är väldigt snäll och skötsam, men här fick han ett litet raseriutbrott vilket gjorde honom nästan ännu sötare!

Till nästa junta ska jag definitivt ha påbörjat nåt nytt projekt. Men jag vet inte riktigt vad. Några förslag?

En reaktion på ”Första efter sommaren

  1. Ping: Ännu en sammanfattning | Hannas historia

Kommentera

