Hur hittade du hit?

Jag vet inte exakt hur du hittat hit. Kanske genom länken som fanns i mina profiler på både Facebook, Instagram och Twitter? Eller så har jag kanske gett dig adressen nån gång. Vissa av er har dock hittat hit genom diverse sökord. Det roliga med WordPress är att jag kan se de sökorden. Ibland förstår jag varför ni hamnade hos mig, andra är lite mer obegripliga. Här är iaf några av de sökord som använts för att peka folk mot mitt krypin.

Inte blir det alltid som man tänkt sig när man googlar inte...

Inte blir det alltid som man tänkt sig när man googlar inte…

nätverkskarta
Det här är det mest sökta för de som hamnar här hos mig, och jag vet varför. Jag hoppas såklart att det här inlägget förklarar rätt bra vad en nätverkskarta är och jag uppmanar er alla att göra en. För er egen skull om inte annat.

passionsfruktspannacottapaj
Jag har iofs skrivit om det här, men tyvärr bjöd jag inte på nåt recept. Ni som sökte efter det får be Eli om hjälp. Men det var gott, det lovar jag!

”istället för tacos”
Ja, visst blir man lite less tacos ibland?! Då kan jag rekommendera det här.

historiska nätverkskartor
Tyvärr inte… Men det borde väl inte vara så annorlunda från en modern?

köksradio ipod 2014
Såhär har vi löst det. Perfekt med bluetooth koppling mellan ipod och radio. Dock är det ju 2015 nu, men jag hoppas det inte spelar nån roll.

selfiepinne jakobstad
Inte i Jakobstad, men dock Rom. Det är iofs bara 340 mil mellan de två städerna, och jag tänker att en selfiepinne är ungefär samma överallt.

ursinne tungsinne vansinne
Här har jag skrivit om det. De övriga kategorier av psykisk sjukdom som fanns 1863 var förryckthet, svagsinthet, fånighet, allmän förvirring och fallandesot. Allt var inte bättre förr.

en bra dag historia
Idag är en bra dag! Och min historia är ju också för det mesta bra. Tackar som frågar.

inget varmvatten piteå
Kan tyvärr inte hjälpa dig där. Men jag hoppas att varmvattnet kommit tillbaka nu.

fastighet huftasjö 1:2
Antons mormor kommer visserligen därifrån, men inlägget handlade mycket mer om Aha. I Huftasjö har jag tyvärr aldrig varit.

http://www.brönstjärn.se
Den korrekta adressen är https://trebyar.wordpress.com.

skellefteringen
Min ser ut såhär. Visst är den fin?

less historia
Då kan jag tyvärr inte hjälpa, jag kommer aldrig bli less historia.

bolt sade adjö på begravning
Jag har visserligen skrivit om att ta adjö och begravningar här. Men Bolt var inte inblandad, så vitt jag vet.

överpositiva människor
Visst är de jobbiga?! Även om jag också varit en. :)

vad är yrket maskot
Trots erbjudandet blev jag aldrig professionell maskot. Dåligt.

gå själv på pub crawl
Nu reste jag iofs själv, men just på pub crawlen så hade jag faktiskt sällskap.

En reaktion på ”Hur hittade du hit?

  1. Ping: Ännu en sammanfattning | Hannas historia

Kommentera

