High school del 26: Hejdå!

För att få en chans att säga hejdå till alla och träffas en sista gång ordnade Pam och Mike ett ”swimming-party” för mig. De hyrde en pool i en park i Terre Haute och vi bjöd in släktingar och vänner. Det fanns till och med en liten vattenrutschkana! Väldigt trevligt hade vi.

USA4_0038

Många av high school-polarna kom, bland annat Ellen som jag ju umgåtts så mycket med under våren.

USA4_0039

Mikes syster Kristie och hennes man Eric får symbolisera släkten. Kristie och Mandy är nuförtiden kollegor på Terre Town Elementary school där de båda är lågstadielärare.

Sen kom då den hemska dagen, då jag var tvungen att lämna alla fantastiska människor jag lärt känna under året. Så här skrev jag på planet på väg hem: ”De senaste dagarna har varit hemska. Jag har gråtit om och om igen. Jag hatar att säga adjö!” Men precis som jag skrev här så var det här inte slutet, utan början på något. Inte mindre än fyra gånger har jag varit tillbaka sedan mitt utbytesår.

USA4_0049

Grandpa Jim och grandma Shirley saknar jag verkligen, de är så himla mysiga!

USA4_0050

Jag fick inte köra, dock åka en sväng i min favoritbil av de grandpa Jim haft, en T-ford från 1921.

USA4_0051

Avskedskommittén, som skjutsade mig till flygplatsen i Indianapolis, bestod av Pam, Mike, Jason och Mandy. Många tårar blev det i väntan på mitt flyg. Men ett leende lyckades de kosta på sig iaf.

Vill du läsa resten av inläggen om mitt high school-år rekommenderar jag att du börjar här:
High school del 1: Varför

2 reaktioner på ”High school del 26: Hejdå!

  1. Ping: High school del 1: Varför | Hannas historia

  2. Ping: Ännu en sammanfattning | Hannas historia

Kommentera

