Min tredje krönika

Bakgrund och den första krönikan hittar ni här. Den andra här.

2011-07-11

Oj, så stolt jag var. Kan ännu känna känslan när jag körde hem till Brönstjärn första gången och kunde berätta för mina (inte helt förtjusta) föräldrar vad jag gjort. Jag köpte en egen såsmåningon och har även hunnit sälja den. Nu är det två somrar sen jag sist körde, och jag har inte saknat det så jättemycket. Men jag har kvar mina kläder och kanske, en vacker dag, så köper jag en ny. Man kan ju drömma iaf….

5 reaktioner på ”Min tredje krönika

  1. Hehe, att du ”jämt” försvann på lunchen var så suspekt att d inte kunde få passera ouppklarat ;)

  2. Ping: Min sista krönika | Hannas historia

  3. Ping: Helt spontant | Hannas historia

  4. Ping: Det mest händelserika året nånsin | Hannas historia

Kommentera

