Min sista krönika

Den här krönikan tillkom på ett litet annat sätt än de tidigare tre. Några år nu så har fotografer och reportrar fått skriva ett minne i Norran när året är slut. Något man upplevt på jobbet ”bakom kulisserna” som man vill dela med sig av. Eftersom jag var med om två ganska häftiga grejer min sista höst på Norran tänkte jag också att det skulle vara kul att dela med mig av en minneskrönika. Sagt och gjort.

2014-12-10

En reaktion på ”Min sista krönika

  1. Ping: Det mest händelserika året nånsin | Hannas historia

Kommentera

