Bloggutmaning, dag 3

En bild på dig och dina vänner

Tyvärr räcker det inte med en bild. Jag har inte en samlad bild på mina bästa vänner. Det måste åtgärdas! Kanske i augusti? Så ni får hålla till godo med två bilder helt enkelt.

Bilden på mitt ”ursprungliga” tjejgäng är taget på en fest hemma hos Jonas, av någon anledning på hans säng. Jag hade jobbat på bion och är därför, som ni ser, mindre finklädd än de andra, fast jag vet att jag hade hunnit vara med på en snabb middag hemma hos Elin först. Men tydligen inte fixa till mig(?). Och jag minns att tjejkvoten på festen ökade från noll till sju när vi kom. Som det kunde vara på den tiden. I övrigt en mycket trevlig fest, så vitt jag minns.

erikas05 035

Den andra bilden är min favoritklanbild, tagen i Costa Ricas regnskog (med betoning på regn). Den är min favorit både för att resan var superhäftig, aktiviteten helt galen och minnet oumbärligt. Och så ser vi ju så fantastiskt glada ut allihopa.

Costa Rica 265

Kommentera

