Bloggutmaning, dag 5

En bild från någonstans du har varit

Eftersom jag ju redan har berättat om alla mina utlandsresor så känns det roligare att berätta om något annat. Något jag inte berättat om, som jag verkligen borde göra någon gång, är den platschefsträff jag fick delta i när jag var vikarierande platschef på bion här i stan. Kortfattat gick det ut på att alla platschefer träffas vartannat år (tror jag) för att få veta lite nyheter och sådär. Men just det här året, 2007, firade Svenska Bio 20 år och var dessutom medfinansiärer till Sveriges då största filminspelning. Så därför bjöds inte bara de ordinarie platcheferna utan även lite annat löst folk (t.ex. vikarier och kompanjoner) in. Det blev en fullspäckad helg då vi bland annat hade företagsmästerskap i bowling (gissa vem som vann damklassen ), fick besöka fabriken som poppar alla våra popcorn och naturligtvis fick vi hälsa på Arn. Förutom galamiddagen på lördagen alltså.

Nu känner jag verkligen att jag vill skriva om det här någon gång! Men nu får ni hålla till godo med två bilder från den här helgen. (Och en bonus).

Pop. Pop. Pop.

Pop. Pop. Pop.

Arn. Och andra.

Arn. Och andra.

:)

:)

Kommentera

