Bloggutmaning, dag 27

Varför gör du denna 30-dagars utmaning?

Som jag berättade här så har jag känt mig lite energilös och less på att blogga på sistone. Så det här var helt enkelt ett försök att se om jag kunde hitta tillbaka till glädjen med att blogga igen. Jag kommer aldrig göra en ”Schulman” och offentligt lägga ner min blogg med buller och bång. Men antingen fortsätter jag som vanligt eller så tar jag ett litet uppehåll efter det här. Vi får se, jag har faktiskt inte bestämt mig än. Men bloggen kommer i vilket fall som helst alltid finnas kvar, väntades på att jag ska återvända. För jag kommer varken sluta skriva eller fota. Och nånstans ska ju allt det hamna. Såsmåningom.

Vem vet, kanske skriver jag en bok också?

Vem vet, kanske skriver jag en bok under tiden?

 

Kommentera

