Ett ärofyllt uppdrag

På grund av en massa olika orsaker har jag knappt fotat nåt allt i år. Och jag saknar det! Därför blev jag väldigt glad när Eli och Åsa frågade om jag inte kunde tänka mig att fota en krönikebild på dom två till sommarbilagan. Klart jag kunde det! Sen att den utpekade dagen inte var speciellt somrig spelade tydligen ingen roll. Jag hade tidvis vantar eftersom jag frös, de här två fick lida. Men kul hade vi! Och nöjda blev de, så jag antar att uppdraget fick godkänt.

DSC_7443

Vi tog några varianter på ”pek-bilder”.

DSC_7463

Även några några när de båda tittade in i kameran. Det här blev den dom valde.

DSC_7495

Spontant och avslappnat. Eller?

DSC_7509

Vi valde sen att ta några vid en av bodarna på Nordanå. Eli försöker fixa till sin hållning. Ser… naturligt (?) ut.

DSC_7599

Till sist försökte vi oss på lite ”gång-bilder”. Inte så lätt som det ser ut. Framförallt när man är två. Som ni kommer få se i nästa inlägg… (här)

2 reaktioner på ”Ett ärofyllt uppdrag

  1. Ping: Överblivet men roligt | Hannas historia

  2. Ping: Det mest händelserika året nånsin | Hannas historia

Kommentera

