Våra fina familjer

Jag gjorde en hel hög listor inför bröllopet. Saker som skulle fixas innan, köpas, tas med till lokalen, pratas med folk om etc etc. Jag hade även gjort en på vilka konstellationer vi skulle i fotas efter vigseln. Sen glömde jag ta med den listan, så det blev lite improviserat ändå. Alla bilder i inlägget är såklart fotade av Ola Westerberg.

hanna_anton_brollop_301

Vi började med hela hopen, dvs min familj, Antons fyra föräldrar och hans syskon (även bonus) med respektive och barn. Ett sånt härligt gäng vi var. Och en tydlig bild av det jag skrivit om här.

hanna_anton_brollop_302

Sen skulle vi pussas och alla andra hålla för ögonen, lite gulligt sådär. Gulligast var nog ändå Ester (i grå/blå klänning i mitten) som inte förstod varför alla vuxna blev så fåniga helt plötsligt.

hanna_anton_brollop_304

Och så en kram. Älskar svärmor Maggans jätteskratt på den här bilden. :D

hanna_anton_brollop_306

Nästa uppställning var med min familj.

hanna_anton_brollop_309

Och mina fina föräldrar.

hanna_anton_brollop_310

Nöjd dotter.

hanna_anton_brollop_312

Sen med våra biologiska familjer.

hanna_anton_brollop_314

Antons familj är aningens större än min…. Om vi säger så.

hanna_anton_brollop_315

Slutligen var det dags för Antons föräldrar…

hanna_anton_brollop_318

… och då fick även jag vara med.

Sen höll vi alla på att frysta ihjäl i blåsten och vi begav oss, medelst Miss Morris, mot festlokalen.

2 reaktioner på ”Våra fina familjer

  1. Ping: Det mest händelserika året nånsin | Hannas historia

  2. Ping: Grattis! | Hannas historia

Kommentera

