Minns ni?

Ni trogna läsare minns såklart det här inlägget från september 2013. Jag har tänkt länge tänkt göra en ordentlig uppdatering med bilder från alla mina bostäder… Men det får bli sen. Just nu konstaterar jag bara att det blev drygt tre och ett halvt år i lägenheten på Erikslid. Som såg ut såhär innan flyttpackandet började.

Hall.


Korridoren sedd från hallen.


Kontoret, första rummet på höger sida.


Kontoret och en av våra många tavlor med döda kungar på.


Köket, mitt emot kontoret. Och ett av mina favoritställen i den här lägenheten.


Jag tyckte verkligen om dom här köksluckorna.


Hörnan med det viktigaste, alltså vattenkokare, blender och min älskade ångfritös. Måste ju berätta mer om den nån gång.


I alla mäklarannonser är det ju alltid detaljbilder. Jag vill såklart inte vara sämre.


Klädkammaren. Där Egon INTE fick vara.


Badrummet.


Badrummet.


Korridoren sedd från vardagsrummet.


Vardagsrummet med den fantastiskt fina tapeten. Vi ska nog ha den nånstans i huset har vi tänkt.


Vardagsrummet mot badrummet.


Tyvärr blänker det lite i tavlan till höger. Men jag kan avslöja att bilden finns med i det här inlägget.


Sovrummet.


Sovrummet.

En reaktion på ”Minns ni?

  1. Ping: Det första helt färdiga rummet | Hannas historia

Kommentera

