… och sen började packandet

Jag har alltid hävdat att jag gillar att flytta. Jag tycker om att rensa, kasta, fundera på vad jag egentligen behöver ha kvar och vad som faktiskt kan skänkas, säljas eller slängas. Med det sagt är det jobbigt att bo bland kartonger, aldrig hitta det man behöver och sen är det inte jättebra för en aningens svag rygg heller, det här med lyftande, böjande och bärande.

En annan lite hindrande faktor var den här som väldigt gärna ville hjälpa till och vara med.

Till slut blev jag tvungen att stänga in honom i kontoret för att få nåt gjort. inte uppskattat.

Han ska liksom hjälpa till på alla sätt han kan…

Kontoret i nåt slags kontrollerat kaos.

Köket var sista rummet vi packade ”på riktigt”, var ju som tvungna att använda det in i det sista.

I vardagsrummet stod kartongerna på hög.

Allstå man/vi har så sjukt mycket saker! Behöver man verkligen så här mycket saker? Inte om man frågar dom här. Vilket jag inte gör. :)

Såhär såg vårt förråd ut innan vi började tömma det. Som sagt, som ett Tetris med nästan game over.

Köket den sista morgonen.

Vardagsrummet den sista morgonen.

Kommentera

